Pro veškeré účastníky sítě MEEPu zprovoznili možnost i vzdálené technické pomoci. Tento způsob pomocí funguje na základě aplikace, která umožňuje vzdálený přístup k Vašemu počítači, aniž by technik musel k Vám přijet. Výhodou této pomocí je především rychlost a finanční nenáročnost.
K čemu je využití této služby vhodné
- vzdálená konfigurace účastnického routeru (změna hesla, konfigurace prostupu přes router)
- konfigurace a ověření poštovního klienta
- ověření nedostupnosti některých služeb (web, mail, ftp...)
- reklamace nedostatečné rychlosti připojení
Jak služba funguje
- ze strany účastníka kontaktování servisu MEEPu - zpravidla telefonicky na čísle 608 317 649
- domluva s technikem MEEPu, kdy bude vzdálená pomoc realizována (den a čas)
- stažení účastníkem aplikace TeamViewer QuckSupport ze stránek www.meep.cz(nebo odkazem níže)
- spuštění stažené aplikace účastníkem, kde díky tomu se pak technikovi MEEPu zobrazí v seznamu žádosti o pomoc
- technik MEEPu ze svého seznamu vybere účastníka, kterému chce vzdáleně pomoci
- účastník je informován vyskakovacím oknem, že se k jeho PC hodlá připojit technik MEEPu a vzdáleně mu pomoci
- po potvrzení účastníkem je navázána vzdálena pomoc účastníkovi
- po vyřešení problému vzdálenou pomoc ukončí účastník nebo technik MEEPu (mohou oboji)