Servisní telefonní číslo 608 317 649 je určené k hlášení poruch na síti. Na tomto čísle je aktivován záznamník pro hlášení poruch nepřetržitě hlasem, případně můžete poruchu hlásit SMS zprávou. Servis je poskytován každý pracovní den od 8:00 do 17:00 a v sobotu od 9 do 12h (není-li tato sobota svátkem).
Pokud posíláte sms, nezapomeňte prosím uvést kontaktní údaje ze smlouvy o připojení k internetu: jméno, příjmení, adresa, popřípadě telefonní číslo (pokud se neshoduje s tím, ze kterého píšete).
Páteřní síť sledujeme na dohledu nepřetržitě a případné závady řešíme okamžitě nonstop. Závady u klientů pouze v pracovní dny, a to z pravidla tentýž nebo následující den od nahlášení závady (v závislosti na počasí pokud se problém týká bezdrátového připojení rodinných domů).
V případě, že máte požadavek administrativního charakteru, jako například změny kontaktních údajů, žádost o zaslání konfigurace, žádost o přidělení veřejné IP adresy, informace o dostupnosti tarifu a podobně, tak prosím preferujte kontakt emailem na ustredna@meep.cz, usnadníte nám tím práci.
Vzdálená pomoc MEEPu
Pro veškeré účastníky sítě MEEPu zprovoznili možnost i vzdálené technické pomoci. Tento způsob pomocí funguje na základě aplikace, která umožňuje vzdálený přístup k Vašemu počítači, aniž by technik musel k Vám přijet. Výhodou této pomocí je především rychlost a finanční nenáročnost.